Brunettemmi

Emelie är en tjej på 29 år och även ensamstående mamma till en liten son. Hon har mycket attityd och humor. Älskar att stå i centrum och som har allt med shopping att göra, nästan lite för mycket. Hennes vänner betyder allt för henne och hennes son Emilio. Just nu är hon mammaledig och älskar livet som mamma. Han är den finaste i världen.

Slingor.

Allmänt Permalink1
                                                                          


God morgon.

Va länge sen jag skrev nu, en dag tror jag bestämt! Det är ganska långt tid haha.
I dag ska jag jobba mellan 11,00-15,00. Sen ska jag hem och ringa till Lisa. Vi ska gå och träna i dag, så duktiga! Det behöver jag nu. Usch igår gjorde Mahdi nån hemma pizza i ungnen med massor med ost och ketchup, kl 11 på kvällen. Inte så bra kanske... Men det va gott.

Igår när jag vaknade fick jag ett spratt, jag gick ner till den nya salongen jämte en Italenare & Greek och gjorde slingor. Ljusa slingor. Så nu har jag ljusa slingor i också. Va nått spratt jag fick att jag ville göra det, det va billigt. Betalade 380kr, det va helt okej tycker jag. Men man hajjar till varje gång man tittar sig i speglen för man är van och vara mörkbrun i håret. Jag vill ha långt hår igen. Bajs!! När man ser andra med långt hår, så vill man ha långt hår igen. Man är aldrig nöjd!
Men jag behövde klippa av det, va skit slitet efter löshåret. Det bara hängde i stripor, inte bra det.

Nähä nu måste jag sminka mig!
See you later.
#1 - - Alexandra:

Bra tips då? Blev du nöjd? Sätt in en bild!! Puss

Till top