Brunettemmi

Emelie är en tjej på 29 år och även ensamstående mamma till en liten son. Hon har mycket attityd och humor. Älskar att stå i centrum och som har allt med shopping att göra, nästan lite för mycket. Hennes vänner betyder allt för henne och hennes son Emilio. Just nu är hon mammaledig och älskar livet som mamma. Han är den finaste i världen.

Bilder.

Allmänt Permalink0
God morgon. Kan nån svara på varför jag inte kan välja och lägga upp bilder längre till texten jag skriver på min blogg? Jag kunde det innan. Men nu helt plötsligt så kan jag inte det och jag kan inte välja tjock text heller längre. Milton var är du som ska fixa min blogg?! HALLÅ! Jag vill ju ha den klar nu liksom. I dag ska jag gå och fika med Alexandra och Emma kl 2. Det ska bli trevligt=) Prata massa tjej snack som det brukar bli. Igår va jag på stan med Mathilda, sen gick vi och fikade på Thimons. Usch det är massor med fåglar där nu. Bara för att folk inte orkar ta bort brickorna efter sig. Hur jobbigt är det och gå in med sin bricka när man går där i från?! LAT, kallar jag det för! Sen gick vi hem till henne och åt baguetter med skagenröra i. Mmm, det va gott kan jag lova, fick ont i magen efteråt haha. Men men... så går det när man äter för mycket. Hej hopp leverpastej.
Till top