Brunettemmi

Emelie är en tjej på 29 år och även ensamstående mamma till en liten son. Hon har mycket attityd och humor. Älskar att stå i centrum och som har allt med shopping att göra, nästan lite för mycket. Hennes vänner betyder allt för henne och hennes son Emilio. Just nu är hon mammaledig och älskar livet som mamma. Han är den finaste i världen.

Vet hur man gör.

Allmänt Permalink1
Hallå igen!

Nu vet jag hur man lägger upp bilder igen. Jag hade råkat trycka på "ändra redigera" va därför det inte gick och ladda upp bilder haha. Jag är ju så smart...

Kanske ska berätta lite om min dag. Först va jag och fikade med Emma och Alexandra på stan. Det va lika trevligt som vanligt. Vi snackade om det vi brukar snacka om nu för tiden. Vi kom inte fram till nån lösning på problemet nu heller. Det kommer går som det går helt enkelt. Men jag har ingen lust och bry mig längre. Det är hennes val...
Sen gick jag upp till Mathilda en sväng. Vi satt ute med lille Elliot och drack kaffe. Han är så söt så! Sen kom Emelie och hämtade mig runt kl 7. Så åkte vi ner och åt hos min habibi, vi skulle ut och gått i gentligen men det orkade vi inte sen hi hi. Men det va jätte gott som vanligt=) Ja, det va väl min dag.

Puss & kram
En väldigt gammal bild haha
#1 - - Milton:

FINT DET BLEV! :)

Till top