Brunettemmi

Emelie är en tjej på 29 år och även ensamstående mamma till en liten son. Hon har mycket attityd och humor. Älskar att stå i centrum och som har allt med shopping att göra, nästan lite för mycket. Hennes vänner betyder allt för henne och hennes son Emilio. Just nu är hon mammaledig och älskar livet som mamma. Han är den finaste i världen.

Barnvakt.

Allmänt Permalink2

hej hej.

Första gången jag skriver i min nya blogg. Men den är inte klar än, väntar på att Hampus ska göra den klar.... Milton!!! gör det nu haha....

Min plutt har precis åkt till jobbet som vanligt. Så tråkigt när han jobbar hela tiden....
Igår hade det hänt en jätte stor olycka här i stan, Jag och Mahdi va där och tittade. Det va en bil som hade kört rakt in i trädet vid leksaks affären i Nässjö. Så läskigt va det! Hoppas allt går bra med dom....

I dag ska jag vara barnvakt åt lille Lukas (kusin) för Jonas och Marie ska på bröllop. Har tagit det lugnt två helger nu, måste ju spara pengar till jag och Helena åker den 20/6. Ska bli så gött=)
#1 - - Mathilda:

milton heter han ;) haha!

#2 - - Milton:

Jag ska fixa den! :D Vänta lite hörrö! ;)

Till top