Brunettemmi

Emelie är en tjej på 29 år och även ensamstående mamma till en liten son. Hon har mycket attityd och humor. Älskar att stå i centrum och som har allt med shopping att göra, nästan lite för mycket. Hennes vänner betyder allt för henne och hennes son Emilio. Just nu är hon mammaledig och älskar livet som mamma. Han är den finaste i världen.

Blev jätte nöjd.

Allmänt Permalink2
God morgon på er.

Jag blev jätte nöjd med klippningen igår. När hon klippte, så tänkte jag " Gud va kort " Men sen när et va klart så blev det jätte fint. Blir ju skillnad när man gör i ordning det också. Så här kort hår har jag nog aldrig haft tror jag inte... men håret känns mycket tjockare nu än innan. Allt det slitna är borta och min fula färg i håret, såg ju inte klok ut, haha.

Stackras Mathilda V hon har fått vattenkoppor. Tycker synd om dig! Hoppas du blir frisk snart gumman...

Ska snart äta lite frukost och byta lakan i min säng. Det är så skönt och lägga sig i rena lakan, sån feeling känsla.Sen ska jag ner på stan en sväng med Cecon. Måste köpa smink som jag inte orkade igår. Vi va helt slut igår, vi kom in till JKpg vid halv 2 typ... Åkte upp på A6 och skulle lämna in min mobil, men han sa att jag skulle ringa till 3, för han kunnde inte göra nått. Det har ju gjort och dom sa att jag skulle åka in till en tre butik. Så nu får jag ringa dom igen. Blir galen snart! Sen åkte vi ner till stan, gick in på telenor och hälsade på Helena en stund. Det va roligt och träffa henne igen, va ett tag sen. Sen gick vi där nere på stan. Jag hittade jätte mycket. Ett par kinos byxor,två tröjor,en kofta,vinterskor och massor med små skitsom man behöver. Cecon köpte ett par byxor och en vinter jacka. Sen efter det åkte vi upp till A6 igen. Så vi va inte hemma försen kl 7 på kvällen typ. Skit trött när jag kom hem, vi skulle gått på Ikea i gentligen, men vi orkade inte. Hade bara slösat mer pengar. Så det va en lång dag, men roligt!

Nu ka jag äta frukost!
bye bye.
#1 - - Milton:

Tack så mkt =)

#2 - - Mathilda (prickigkorven):

Tack gumman! =)



Åhh jag vill ochså ha ett par chinos =( Snyft!!

Till top