Brunettemmi

Emelie är en tjej på 29 år och även ensamstående mamma till en liten son. Hon har mycket attityd och humor. Älskar att stå i centrum och som har allt med shopping att göra, nästan lite för mycket. Hennes vänner betyder allt för henne och hennes son Emilio. Just nu är hon mammaledig och älskar livet som mamma. Han är den finaste i världen.

Jobbig dag.

Allmänt Permalink2
God kväll.

Har precis kommit hem från jobbet. Va inte så kul och jobba bakis kan jag lova haha. Skit ont i huvudet hade jag, nä inte bakis mer på jobbet. Vi hade jätte mycket och göra i dag. Men vi klarade av det efter om och men.
Har jätte ont i mina fötter nu. Ska nog ta och sitta i lite fotbad, det är såå skönt!

I dag är Mahdi och festar hemma hos nån kompis. Va länge sen han gjorde nått roligt stackaren. Han bara jobbar hela tiden. Men det posetiva är att han inte dricker. Så han blir i allafall inte full som alla andra haha.
Puss puss gubben!

Igår va vi 9 tjejer hos Alexandra. Helt galet haha. Vi hade skojigt, dansade och tjoade. Hoppas du blev nöjd med presenten Alexandra?! 
Sen blev det hotellet. Va rätt mycket folk där, men bara massa 18 åringar. Börjar känna mig gammal nu haha. Men det va skojigt. Men det blir nog inte hotellet på väldigt länge. Lägger ut lite bilder från igår. Kommer mer sen, när Alexandra har skickat fler till mig. Jag fick ta kort med mobilen. För jag hade inga batterier till kameran. Så dom är lite suddiga.

Fick reda på en posetiv sak igår också. Blev så glad när du berättade det gubben! Ni som känner mig vet vad jag och Mahdi har planerat...

#1 - - ♥..liten Sessa..♥:

Ja, fast ganska roliga :o) Tyckte hon blev söt. Jag blev så snopen när jag hittade din, som såg likadan ut. Jag borde ju ha kunnat väntat mig att sidan var ganska oseriös, men ibland måste jag väl göra skäl för hårfärgen, haha :o)

#2 - - Alexandra:

Tack mobilkamera för att korten inte blev skarpare!!! Hade kunnat bli några "pinsamma-festar-kort".

Till top