Brunettemmi

Emelie är en tjej på 29 år och även ensamstående mamma till en liten son. Hon har mycket attityd och humor. Älskar att stå i centrum och som har allt med shopping att göra, nästan lite för mycket. Hennes vänner betyder allt för henne och hennes son Emilio. Just nu är hon mammaledig och älskar livet som mamma. Han är den finaste i världen.

Mörk dag.

Allmänt Permalink0
God eftermiddag.                                             vi i fredags=)

Börjar alltid mina inlägg med (kom hem från jobbet för en stund sen). Så jag tänkte att jag börjar med att har precis varit ute med min hund och det va kallt och mörkt. Känner verkligen att det är höst ute nu. Får börja köpa vinter kläder snart, när min första lön kommer. Då ska jag och Cecon åka till A6 och shoppa. Det va länge sen man gjorde det nu...

Igår va jag helt slut. Jobbade från kl 12,00-23,00 och jag stängde igår också. Det va första gången jag gjorde det. Så det va lite läskigt. Men vi va ju två, jag och Mathilda. Men det gick bra som tur va.
Det är så mycket och komma ihåg bara när man stänger. Gäller och ha huvudet på skaft som man säger haha.

Nu är jag ledig i två dagar. Såå skönt ska det bli! Jag ska bara slappa framför dumburken, (TV).
Så ska jag fika med Cecon i morgon också. Det ska bli kuligt, va länge sen vi gjorde det nu.

Nähä dags och damsuga mitt rum,ser ut som skit.
bye bye.
Till top