Brunettemmi

Emelie är en tjej på 29 år och även ensamstående mamma till en liten son. Hon har mycket attityd och humor. Älskar att stå i centrum och som har allt med shopping att göra, nästan lite för mycket. Hennes vänner betyder allt för henne och hennes son Emilio. Just nu är hon mammaledig och älskar livet som mamma. Han är den finaste i världen.

Söndag.

Allmänt Permalink1
God förmiddag.                                          Jag & Cecon. Häftig va? :P

Kom hem från jobbet för en 30 min sen. Va jätte lugnt och jobba i dag, va inte överdrivet med folk.
Det va ganska skönt det också. För jag va väldigt trött i dag, när jag vaknade hade jag påsar under ögonen och det brukar jag inte ha haha. Men vi somnade inte försen kl halv 3. Vi låg uppe och kollade på exorcisten, Första delen. Usch va läskig den är. Värsta är ju när hon springer ner för trappan på alla fyra och räcker ut en blodig tunga. Usch! Så vi ska titta på andra delen sen när han har slutat. Se om den är lika läskig...

Jaha få se va man ska hitta på mer i dag då. Så störande, batterierna i min internet dosa har tagit slut. Så jag kan inte gå in med den. Jag brukar alltid fylla på min mobil på internet. Mamma sa att jag skulle gå ner på banken, så byter dom batteri åt mig. Men jag va där nere för två veckor sen och då sa han att jag måste köpa ett batteri själv. Kunde han väl gjort gubben, men nej då! Får väl ta och fixa det i veckan...

Nähä nu ska jag kolla på tradera och se om jag hittar nått billigt.

Ha en bra söndag!
#1 - - Alexandra:

Tog bort inläggen med din mailadress i, tänkte om det är lite privat. Du får bilderna när jag skaffat ett usb-minne helt enkelt! Puss!

Till top