Brunettemmi

Emelie är en tjej på 29 år och även ensamstående mamma till en liten son. Hon har mycket attityd och humor. Älskar att stå i centrum och som har allt med shopping att göra, nästan lite för mycket. Hennes vänner betyder allt för henne och hennes son Emilio. Just nu är hon mammaledig och älskar livet som mamma. Han är den finaste i världen.

På stan.

Allmänt Permalink0



God förmiddag.

Har varit på stan med Sandra en sväng. Hon skulle kolla på linne och strumbyxor. Hon hittade sina fynd. Jag hittade också en liten sak. Den kostade faktiskt bara 200kr. En lite tjockare rosa tröja som man kan ha till tajts. Den bra att ha till hösten nu när det börjar bli kallt. Man har bara sommar kläder nu känns det som... Efter våran lilla chopping tur gick vi till Thimons och fikade. En sak som jag stör på grymt på är att frallorna där ligger redan i kylen klara och för mycket smör på. Så när man ska beställa fralla så säger jag att kan ni göra en fralla med lite smör i, då säger dom men det finns redan klara. Men hallå jag vill inte ha dom som ligger i kylen med klumpar med smör i. Så när man säger att inte vill ha nån utav dom, så suckar dom. Är det så jävla jobbigt att göra en ny fralla med lite smör i? Du jobbar ett fik för fan! Så irriterande.

Igår va jag och fikade också, fast med Alexandra, Cecon och lilla Teo. Det va mysigt!
Fick sluta kl 12,15 igår. Slutar ju kl 3 på fredagar i gentligen. Men vi tog vårat mål som va 30st avtal. Så det va 3 tim jobb igår. Så skönt att gå hem tidigt. Jag va skit trött igår.

Jag är så nervös för tisdagen, då ska jag gå på konsluation inför det jag har tänkt göra. Det ska bli spännande!
På onsdag ska jag gå och sätta om löshåret. Jag ska färga håret mörkbrunt igen, jag har ångrat mig jag vill ha mörkt hår igen. Snyggare nu till hösten också. Sen ser det mycket tjockaren ut också. Finare med löshåret också.

Nu ska jag gå in på mitt konto och se hur mycket pengar jag har kvar. Jag måste spara 3000kr till denna månaden. Så jag slipper spara så mycket nästa månad. Jag sparar ju 3000kr varje månad. Men det dras ju direkt till ett låst konto. Men det är öppet nästa månad. Tog det bara låst i 6 mån. Så duktig känner jag mig! Ska ju få lön från meddo också. Så det går nog ingen nöd på pengar hoppas jag inte...

Nu ska jag ringa till Cecon för vi skulle troligtvis äta något i kväll och titta på en film som vi brukar göra någon dag på helgen. Så skönt att bara slappa i soffan och glo på en film. Mat till också, mm!

Ha en bra dag!

                                        

Till top