Brunettemmi

Emelie är en tjej på 29 år och även ensamstående mamma till en liten son. Hon har mycket attityd och humor. Älskar att stå i centrum och som har allt med shopping att göra, nästan lite för mycket. Hennes vänner betyder allt för henne och hennes son Emilio. Just nu är hon mammaledig och älskar livet som mamma. Han är den finaste i världen.

Trött & hängig.

Allmänt Permalink3

God förmiddag.

Jobbar inte i dag heller, nyser och är forfarande jätte hes. Känns som förkyldningen kommer på riktigt nu. Men det gå väl över nångång...
I natt sov jag på "riktigt" Jag kan ligga och sova på sidan nu, så skönt. Men jag måste ha armen på höften. Kan inte ha den över som man brukar ha när man ligger på sidan för då känns det obehagligt. Men jag är glad att jag kan sova på sidan nu. Svullanden har också gått ner mer och mer för varje dag som går. Dom är jätte fina nu:) Är skit nöjd, äntligen! Prövade en Bh här hemma som va storlek 80 C, men den va faktiskt lite liten. Men det nog olika från olika Bh. Men det ska bli så kul när jag får köpa Bh med bygel. Får ju inte ha det för om 3 mån.

I kväll ska jag åka upp till Cecon, vi ska slöa framför tv och snacka skit. Det ska bli kul, länge sen vi hade en fredags mys kväll nu.
Jag måste ta mitt körkort nu, skit jobbigt och behöva gå överallt. Ska ta en internsivkurs. Måste det för annars ger jag upp för lätt. Har inget tålamod, bättre att göra det internsivt. Bra att ta körkort innan man flyttar hemifrån också. Men jag HATAR verkligen teorin, den är skit svår tycker jag. Köra är ju inget svårt alls. Jag tror att när jag väl kör upp, så kommer jag ta det på första försöket. Men teroin är svår, har ju skrivit upp 3 gånger. Men klarade det aldrig. Slösade 17 tusen och sen bara la jag av. Bra Emelie verkligen. Men jag pallade inte! Men nu måste jag.

Nu ska jag lägga mig i soffan.
Ha en bra fredag.

                                   
                                                            Cecon & Jag.

 

 

 

#1 - - jo:

#2 - - jonna:

Ja, det kommer bli underbart : D Men är sjukt nervös redan, fast det är mer än 1 månad kvar ; ) hehe. Tänker på det hela tiden. Hur mycket la du in ? : )

#3 - - jonna:

Jag har tänkt mig någonstand runt 400 cc. Jag ska ju ha framför också, så vet inte hur stort det blir. Men jag vill inte lägga i för lite så jag ångrar mig som du säger ! Det är svårt med hur mycket man ska lägga in tycker jag! Skitsvårt. Men jag tror att det blir runt 400 cc iaf : ) Jag har rätt bredd rygg också eftersom jag tränar så mycket styrketräning, så måste ju lägga in så det passar på mig. Är man liten och tunn så kanske man inte kan lägga in jätte mycket, det beror ju mycket på hur man ser ut i kroppen också : )

Till top