Brunettemmi

Emelie är en tjej på 29 år och även ensamstående mamma till en liten son. Hon har mycket attityd och humor. Älskar att stå i centrum och som har allt med shopping att göra, nästan lite för mycket. Hennes vänner betyder allt för henne och hennes son Emilio. Just nu är hon mammaledig och älskar livet som mamma. Han är den finaste i världen.

Känslofull dag.

Allmänt Permalink0
God kväll.

H
ar precis kommit hem från mina kusiner. Hela tjocka släkten har varit där ute och grillat. Jag åt grillad lax med cream frech och lök i och klyft potatis. Smarrigt va det!
Det har varit en känslofull dag, när vi kom till kyrkan så frågade prästen vem ska bära unan, så det blev min bror som bar bort den dit där han skulle sättas ner. Det va verkligen skit jobbigt när vi gick bort och fick se att han bar unan och han verkligen va där i. Jag grät som ett barn, det va inte roligt. Så nu har vi tagit förväl av honom och han kommer få vila i frid. Känns skönt att allt är över nu, man har gått och spänt sig för denna dagen. Men nu är det över, hans hus är sålt och hela begravningen är över. Han fick ett långt och värdigt liv i allafall.

Hade igentligen bestämt lite löst med Sandra och Alexandra att vi skulle sitta och dricka lite vin, bara ta det lugnt och tjöta lite. Men jag pallar inte det. Är jätte förkyld, mitt huvud känns som en bubbla och sen känner jag att jag vill bara vara hemma efter denna dagen.
Nästa helg kanske jag och Caroline (kusinen) åka till Skövde, till min bror. Va länge sen vi va där nu. dom har gjort om och byggt ut huset. Gjort om i hela köket och övervåningen. Såg kort på det och det va verkligen skit snyggt. Han har ju pengar nu när han har ett eget företag. Han kan ju ge bort lite pengar till sin lilla syster... haha.
Jag skickade hem papper från Tele2 till honom, men det blev inget med det. Johanna (flickvän) hatar allt som har med tele reklam att göra. Hon är en riktig sur skata, hon och jag är som två plus batteri mot varandra i bland. Delar inte samma åsikter om saker och ting. Nä hon kan vara riktigt jobbig i bland... Men man börjar vänja sig nu efter 10 år som dom har varit tillsammans. 

Nähä nu ska jag dona och fixa lite.
Bye bye.


                                                              Lite kort från kyrkogården.

   Mamma.               William                 Mammas bror
                                         &                                 &
                                Syrrans kille               Min bror                        


      
Syrran & Jag.           Min bror.                      Släkten.      
Till top