Brunettemmi

Emelie är en tjej på 29 år och även ensamstående mamma till en liten son. Hon har mycket attityd och humor. Älskar att stå i centrum och som har allt med shopping att göra, nästan lite för mycket. Hennes vänner betyder allt för henne och hennes son Emilio. Just nu är hon mammaledig och älskar livet som mamma. Han är den finaste i världen.

Måste det va så kallt?

Allmänt Permalink4
God kväll.

Har precis varit ute med Atrejo. Det va verkligen svin kallt ute, hur länge ska det va såhär kallt i gentligen?! Jag längtar tills det visar ett plus på termometern. När man kan gå i sin höst jacka utan att frysa ihjäl.
Det skulle va skönt att boka en sista minuten resa nu och bara sticka i väg en vecka. Så man får lite sol, värme och paraply drinkar, med mycket frukt smak i. Mm, va gott det skulle vara!

I dag har jag bara jobbat och sen varit hemma. Är skit trött, ska nog gå och lägga mig i soffan en stund snart. Sova en timme och bara gosa ner mig i filten. Så skönt och ligga under en filt i soffan, speciellt när det är så kallt ute.
Känner att jag har inte så mycket att snacka om i dag. Kanske märks... Haha.

I morgon ska jag och Alexandra åka upp till Cecon en sväng. Jag ska färga håret på henne, för det behövs! Sorry Cecon haha. Sen ska vi slöa i soffan till en film. Då ska jag köpa en jätte stor godis påse och vräka i mig. Det ska bli så gott! Va länge sen jag åt godis nu och det märks. För jag har gått ner några kg. När jag va hos Alexandra i lördags, va det många som sa att jag hade gått ner i vikt. Tack!! Det va skönt att höra, behövde gå ner i vikt. Satte sig väldigt mycket under den perioden som jag inte behöver gå in på några ditaljer på. Så det är skönt att jag har tappat några av dom kg i allafall.

Nähä det va väl allt i dag.
Ha en bra kväll.

                                                            

                                                                                              My girls:)

                                                                       
#1 - - Morsan:

Ja, ni är allt ett "snyggt" gäng, grattis till viktminskningen, låt det inte bli för mycket bara....

#2 - - Anonym:

Ja visst är vi:) Det kanske beror på våra mammor, eller vad äger du? haha. Tack!

#3 - - Emelie:

Ja visst är vi:) Det kanske beror på våra mammor, eller vad äger du? haha. Tack!

#4 - - Emelie:

ÄGER=SÄGER

Till top