Brunettemmi

Emelie är en tjej på 29 år och även ensamstående mamma till en liten son. Hon har mycket attityd och humor. Älskar att stå i centrum och som har allt med shopping att göra, nästan lite för mycket. Hennes vänner betyder allt för henne och hennes son Emilio. Just nu är hon mammaledig och älskar livet som mamma. Han är den finaste i världen.

Trött och frusen.

Allmänt Permalink1
God eftermiddag.

I
Dag är jag trött och frusen. Jag sov till kl halv ett i dag, skit trött är jag! Mahdi gick till jobbet kl halv tio. När han går brukar jag gå upp och äta frukost. Men jag la ner huvudet igen och somnade om till kl halv ett. Så nu är hela dagen försvunnen känns det som... Tänkte gå och träna i dag, men jag orkade inte. Gick runt sjön med Atrejo i stället, det är verkligen skit skönt väder ute i dag. Kändes helt konstigt att gå ut och det är 8+ ute. Fick lite höst ångest, va nog för att solen sken.

I går jobbade jag sm vanligt till kl tre. Sen åkte jag hem med tåget, va ute med Atrejo en sväng. Åt och slappade, sen gick jag bort till meddo och städade som vanligt. Bajs tråkigt! Men det blir ju pengar, får tänka så. Ändå om det är svårt att tänka så i bland. Sen efter det kom Alexandra och hämta mig. Så åkte vi upp till Cecon och Theor. Satt i soffan och degade, fikade med choklad muffins och kaffe/coca cola. Färgade Cecons hår också, det blev bra. En ljus brun ton blev det. Sen kom Mahdi och hämtade mig strax efter kl elva. Så åkte vi hem och kollade på en film, bara att jag sov i hela filmen haha. Men det märkte inte han, så när filmen va klar vaknade jag och han tyckte att filmen va bra. Inte visste ju jag, men jag sa att jag tyckte den va jätte bra också haha.

Har beställt löshår på internet nu, clips on. Sån remsor man bara sätter dit när man ska ha det. Sen tar man bara bort det när ma ska sova. Kostade inte så mycket, det va rea. Så 469kr med postförskott, man brukar ju få betala mellan 600-700kr. Så det ska jag testa och se om det blir bra... Om det inte blir bra, så får jag gå till frissan och sätta dit löshår för 3000kr. För kort hår vill jag inte ha! Beställde ett par vita tyg skor nu till hösten. Det är så fint till hösten och ha såna till styprörs byxor.
Usch va rastlös jag är, jag vill göra nått. Det är ju plus grader ute, så blir man rastlös. Skulle vara roligt om man bodde nånstans där det är större. För då kunde man gå på stan och glo. Men här finns ju inte så mycket att glo på. Skit tråkigt!

Nähä om jag ska gå och duscha.
Ha en bra lördag.
 
                                                                   
#1 - - Josefin:

heej , fan va tråkigt med löshåret.. hoppas de andra blir bra iaf!. hade ni mysigt med cecon å bebisen sen :) ? haha vet du när elliot ska säga russin så säger han seson . och de låter precis som han säger cecon ju . haha. ha de gutt kjam

Till top