Brunettemmi

Emelie är en tjej på 29 år och även ensamstående mamma till en liten son. Hon har mycket attityd och humor. Älskar att stå i centrum och som har allt med shopping att göra, nästan lite för mycket. Hennes vänner betyder allt för henne och hennes son Emilio. Just nu är hon mammaledig och älskar livet som mamma. Han är den finaste i världen.

En solig lördag.

Allmänt Permalink0
God eftermiddag.

Har precis nästan kommit hem. Har varit och fikat med Sofie på Thimons. Det va mysigt, länge sen man träffade henne nu. Bara när vi tränade sist och det va över en månad sen. Vi satt och pratade om Frasse tiden när vi jobbade där. Fick hos några goda skratt.... Det va tider det, kan inte förstå vart tiden har tagit vägen. (Låter som en kärring nu) haha. Men det är ju sant. Det har redan gått över 6 mån sen vi jobbade där och det känns som typ 3 mån sen.

Det är skönt att det är varmt ute i allafall. Vi satt ute och man får färg snabbt. Synd bara att man hade massor med smink i ansiktet, så man fick ju ingen färg där. Få åka till nån strand nästa gång, bara ligga där och glassa i solen. Åå, va skönt det skulle vara... Men man bor ju i Nässjö och här finns ju inget sånt.

Skulle i gentigen gått ut med Mathilda och Sandra igår. Men min förkyldning vann över min kropp, så jag pallade inte med nått festande tyvärr. Tråkigt! Men det får nått festande snart igen, är sugen på lite fest med tjejerna.
Så det blev en tripp till Cecon och Teo i stället. Vi beställde hem körning från Simsons, Så när hon ringde och skulle säga vilken gata han skulle köra till, så förstod han inte riktigt. Hon sa typ Bäckgatan 10 gånger innan han förstod vad hon sa haha. Lite pnsamt kanske... Men det blev hamburga tallrik, det va gott. Sen kom Mahdi och hämtade mig lite efter tolv. Hade laddat ner en film, men vi va för trötta för att se den. Så det blev slumrande framför tvn.

Kanske ska upp en sväng till Sandra sen, fika lite. Men hon va hos sin pappa nu och grillade. Så det blir nog lite senare, hon skulle ringa mig när hon hade kommit hem. Annars ska jag inte göra så mycket i dag. Ska sätta dit mina fina lösnaglar jag har köpt. Mina är så fula! Men det tar sån tir att sätta dit dom, får hålla på att klippa och klistra. Men om ska vara fin får man lida pin som det heter.

Nähä ska lägga i soffan en stund och slöa.
Ha en bra lördag.

                                            
Till top