Brunettemmi

Emelie är en tjej på 29 år och även ensamstående mamma till en liten son. Hon har mycket attityd och humor. Älskar att stå i centrum och som har allt med shopping att göra, nästan lite för mycket. Hennes vänner betyder allt för henne och hennes son Emilio. Just nu är hon mammaledig och älskar livet som mamma. Han är den finaste i världen.

Ont.

Allmänt Permalink0

God kväll.

Jag orkar inte sitta upp så länge, kan bara säga såhär. Detta vill jag ALDRIG göra om igen! När jag vaknade upp från narkosen, så fick jag muskel krampor i brösten och armarna. Visste inte vart jag skulle ta vägen. Men som tur är får man ju morfin där, tack för det. Allt har gått bra hitills, spydde innan jag skulle åka hem. Köterskan skulle bara prata med mig innan jag skulle åka hem. Då blev det en spya i papperskorgen haha. Men nu har jag kunnat äta lite i allafall.
Alexandra va så söt innan i dag, hon ringde och frågade om hon fick komma för hon hade köpt nått till mig. Kom hon upp med en toffifee ask. Tack gumman!

Nu ska jag försöka lägga mig ner igen. Önska mig lycka till med det!
Ha en bra lördag.

                        

 

 

Till top