Brunettemmi

Emelie är en tjej på 29 år och även ensamstående mamma till en liten son. Hon har mycket attityd och humor. Älskar att stå i centrum och som har allt med shopping att göra, nästan lite för mycket. Hennes vänner betyder allt för henne och hennes son Emilio. Just nu är hon mammaledig och älskar livet som mamma. Han är den finaste i världen.

Tog in mig till duschen.

Allmänt Permalink1

God kväll.

I dag har jag lyckas duscha efter 4 dagar. Jag har aldrig kännt mig så äcklig innan och smutsig haha. Det va skönt, men det va ju inte det lättaste. Man är så stel i armar och rygg. Blir trött av medicinen också. Jag somnade kl 05 i morse. Jag kunde fan inte somna. det gjorde ont i ena armhålan och jag mådde så j*vla illa. Då va det nära att tårarna kom. Mahdi fick hjälpa mig upp ur sängen i dag på morgonen, fick väcka honom stackarn. Men jag kunde inte ta mig upp ur sängen själv. Undra när jag ska börja kunna göra det... snart hoppas jag.

Har inte så mycket att skriva om här hemma, händer inte så mycket hemma. Mathilda skulle kommit i dag en sväng på morgonen. Men jag pallade inte eftersom jag inte fick sova på hela natten. Så jag va inte så pigg. Får ta det i veckan i stället. I morgon kommer min syster, hennes sambo & lilla william. Ska få en födelsedagpresent, kul! Kan behöva lite uppmuntran.

Ha en bra dag!

                          
                                          Syster & jag.

 

 

#1 - - Alexandra:

Tack. Ja, korten mot slutet av festen blev en aning suddiga... :) Skönt att duscha! :P Hör av mig i slutet av veckan så kan vi fika. Fick du något fint i present? Ta det lugnt! Puss

Till top