Brunettemmi

Emelie är en tjej på 29 år och även ensamstående mamma till en liten son. Hon har mycket attityd och humor. Älskar att stå i centrum och som har allt med shopping att göra, nästan lite för mycket. Hennes vänner betyder allt för henne och hennes son Emilio. Just nu är hon mammaledig och älskar livet som mamma. Han är den finaste i världen.

Borta bra, men hemma bäst!

Allmänt Permalink0

God kväll.

Har varit hemma hela dagen nästan. I dag på morgonen när jag vaknade hade jag huvudverk och allmänt slö. Då kommer jag på att jag glömde städa på meddo igår mitt smartskaft. Så det va bara att se glad ut och gå dit. Hur kan man bara glömma sådär?! Det är det jag säger, jag har ett fisk minne som varar i 2 sek haha. Så i dag har varit en seg dag, har inte mått toppen. Hoppas att det har släppt tills i morgon... Måste jobba i morgon.

Sitter och väntar på att Cecon och lille Teo ska komma. Vi ska fika lite, behöver jag efter en dag i soffan. Hatar att vara hemma själv också. Det är så jävla tråkigt. Därför ska jag ha en stpr familj när jag kommer dit i livet. Många söta barn och en snygg man, som jag hoppas är Mahdi=) Men man vet ju inte vart man är om några år.

Har fått några inkompitenta komentarer på inlägget "seg som en snigel" Om man ska komentera kan man lika väl stå för vem man är och inte vara anonym. Men det är ju nån man känner som inte vågar skriva vem han/hon är. Men jag har mina aningar...

Ha en bra dag!
Bye bye.

                                            

 

 

Till top