Brunettemmi

Emelie är en tjej på 29 år och även ensamstående mamma till en liten son. Hon har mycket attityd och humor. Älskar att stå i centrum och som har allt med shopping att göra, nästan lite för mycket. Hennes vänner betyder allt för henne och hennes son Emilio. Just nu är hon mammaledig och älskar livet som mamma. Han är den finaste i världen.

Tjej kväll.

Allmänt Permalink1

God kväll.

Kom precis hem från Alexandra. Jag och Cecon tillbringade kvällen hemma hos mrs Petri. Blev en mycket lyckad tjejkväll, med mycket tjej snack och mycket skratt. Det roligaste va nog när vi kom in på en blogg (som jag inte ska nämna namnet på) Alla i stan vet vem denna personen är. Men denna personen kallade sig själv för festfixaren, fy fan va vi skrattade! Va länge sen jag garvade så mycket tror jag haha. Vi fick oss ett väldigt gott skratt i allafall. 

               
                                         På väg till Alexandra. Flum!

#1 - - Alexandra:

Emelie, Mrs är när man är gift och jag har fortfarande inte gift mig vad jag vet om och jag planerar inte giftemål än. Så om det ska vara rätt är jag Miss... Kände mig gammal när du skrev Mrs. Snacka om att det där med åldern satt sig på mig hjärna, det med alltså!!! :D puss

Till top