Brunettemmi

Emelie är en tjej på 29 år och även ensamstående mamma till en liten son. Hon har mycket attityd och humor. Älskar att stå i centrum och som har allt med shopping att göra, nästan lite för mycket. Hennes vänner betyder allt för henne och hennes son Emilio. Just nu är hon mammaledig och älskar livet som mamma. Han är den finaste i världen.

Shopping.

Allmänt Permalink0
God eftermiddag.

Är verkligen super seg idag. Kom ju hem kl fem på morgonen igår. Är seg efter flygresan än känns det som. Tär på en att resa långt. Så idag blir bara att slappa i soffan och äta kladdkaka, Mums! Länge sen jag åt något sött. Blir inte sugen på sött i 40 graders värme. Det ända som man är sugen på då, är salt. Fort man fick in maten man beställde så saltade man som en galning haha. Vatten drack man också, flera liter om dagen. Måste man ju, annars överlever man inte den värmen.

I morgon ska jag ta bort mitt kära löshår och klippa mig. Ska låta mitt hår vila lite från löshåret. Kommer bli en omställning. Ska klippa kort, inte kort kort. Utan till axlarna kanske... Får se hur det blir när jag väl sitter i stolen och ska göra det. Kanske för feg, vem vet! Men det blir nog bra. Innan det, ska jag fika med Cecon. Va super länge sen jag träffade henne nu. Ska blir roligt! Miss my friend <3

Nu ska jag packa upp resväskan, har inte gjort det än.

Blev lite shopping i turkey också. Pruta och tjata fick man göra, men det va roligt.
Förutom parfymerna, dom köpte jag på taxfree.

                                        
                                         Uggs skor, sköna när vintern kommer sen...
                                         
                                         Bruna Converse skor.
                                        
                                         Adidas mys tröja.
                                        

                                         

Ha en bra söndag!
                                        
Till top