Brunettemmi

Emelie är en tjej på 29 år och även ensamstående mamma till en liten son. Hon har mycket attityd och humor. Älskar att stå i centrum och som har allt med shopping att göra, nästan lite för mycket. Hennes vänner betyder allt för henne och hennes son Emilio. Just nu är hon mammaledig och älskar livet som mamma. Han är den finaste i världen.

Buurr.

Allmänt Permalink0
God kväll.

Har precis varit ute med Atrejo och det va jätte kallt. Men ändå skönt när man gått en stund. Dom smällde smällare, det tyckte han inte om. Ville gå hem direkt med svansen mellan benen. Stackarn! Vet inte hur han kommer reagera på nyår. Förhoppningsvis lika rädd som förra året, men kan ju hoppas att det är över snabbt...

Blir att åka med M till festen i nyår :) I Huskvarna skulle den visst vara. Men vet inte va jag ska ha på mig... Smsade med hans syster innan och hon skrev slöja haha! Men hon ringde upp efter en stund och skrattade. Va M som sa att hon skulle skriva det. Bara för han vet att jag skulle aldrig ta på mig det! 
Men vi snackde lite om vad man skulle ha på sig och det va bara nått snyggt vanligt. Man vill ju inte va för "fin" och för "vanligt" klädd. Men det blir nog bra...

Min dag bestod av fika med Matilda & kusin caroline. Sen gick vi och hyrde film, blev en skräckis. Baserad på en verklig händelse. Riktigt bra faktiskt och läskig. No do hette den.

Nu ska jag & Matilda slöa i soffan.
Bye bye.

                   
                                            Dom bästa, Caroline & Matilda.
                   
                                                    Jag & Matilda.
Till top