Brunettemmi

Emelie är en tjej på 29 år och även ensamstående mamma till en liten son. Hon har mycket attityd och humor. Älskar att stå i centrum och som har allt med shopping att göra, nästan lite för mycket. Hennes vänner betyder allt för henne och hennes son Emilio. Just nu är hon mammaledig och älskar livet som mamma. Han är den finaste i världen.

Gott nytt år!

Allmänt Permalink0
God morgon.

Idag är det nyår och det är fest. Blir tydligen en stor fest med massor av folk från olika religioner. Ska bli skit kul ! Vet fortfarande inte vad jag ska ha på mig... Köpte en skit snygg kavaj igår, som jag suktat efter jätte länge och den va dessutom på Rea. Kunde inte bli ett bättre fynd :) Den ska jag ha, men inte va jag ska ha mer... Får riva ut hela garderoben sen.

Igår va jag och M på bio med hans bror + flickvän. Vi kollade på en 3D film. Kommer tyvärr inte ihåg vad den heter... Men skit bra va den i allafall. Kunde varit lite mer 3D kanske, men annars va den bra.

Idag åker Matilda hem. Kommer bli jätte tomt utan henne, nu är man van vid att hon är här och slänger sina saker överallt och upphåller toaletten varje morgon för att sminka sig. Men jag antar att jag också va sån när jag va 10år. Kommer sakna den lille gullungen!

Nu ska jag packa hennes saker så hon inte glömmer nått.
Gott Nytt År!

                             
                                                   Förra nyår 2010.
Till top