Brunettemmi

Emelie är en tjej på 29 år och även ensamstående mamma till en liten son. Hon har mycket attityd och humor. Älskar att stå i centrum och som har allt med shopping att göra, nästan lite för mycket. Hennes vänner betyder allt för henne och hennes son Emilio. Just nu är hon mammaledig och älskar livet som mamma. Han är den finaste i världen.

Två dagar närmare nyår!

Allmänt Permalink0
God morgon.

Blev inget åka pulka i Stensjön idag. Jag & Matilda sov som två stockar, hade ställt klockan på 08,15. Men den ringde och ringde. Medans vi fortsatte sova så gott!
Matilda hade snurrat in sig i överkasstet när jag vaknade av klockan, va tvungen och känna om hon va där. Hon har snurrat runt som bara den, tur så har inte jag vaknat av det...

Så i stället för pulka blir det fika på Thimons, ska vi möta kuss Carro på stan efter hon har klippt sig vid två tiden. Mysigt! Sen ska jag in på hälsokost och köpa mina mag tabletter. Har ju presentkort där som jag fick när jag fyllde år. Så det passar perfekt, min mage mår inte bra utan dom.

Nu närmar sig nyår med stormsteg! I don`t like it. Vet inte än vad jag ska göra... M ska få reda på idag om dom ska ha festen eller inte. Noll planering! Men går inte att planera med det könet, tyvärr!

Nu ska jag sminka mig.
Ha en bra dag!

                  
                                               iPhone bild, kass!!

Till top