Brunettemmi

Emelie är en tjej på 29 år och även ensamstående mamma till en liten son. Hon har mycket attityd och humor. Älskar att stå i centrum och som har allt med shopping att göra, nästan lite för mycket. Hennes vänner betyder allt för henne och hennes son Emilio. Just nu är hon mammaledig och älskar livet som mamma. Han är den finaste i världen.

Mår inte alls bra.

Allmänt Permalink0

God kväll.

Jag mår inte alls bra nu, känns som att jag håller på att få feber. Fryser och svettas hela tiden och huvudet dunkar. Jag vill verkligen inte bli sjuk nu, orkar inte det! Det är detta j*vla vädrets fel, kan det bli vår nu. Vill köpa nya vår skor nu och ha min snygga korta skin jacka.
Ska snart äta baguetter med skagenröra och dricka te. Ska bli gott!
Hoppas jag mår bättre i morgon...

Saknar dig gubben när du jobbar <3

Nu ska jag äta.
Bye bye.

                           
                                                     Min ögonsten.
         

 

 

Till top