Brunettemmi

Emelie är en tjej på 29 år och även ensamstående mamma till en liten son. Hon har mycket attityd och humor. Älskar att stå i centrum och som har allt med shopping att göra, nästan lite för mycket. Hennes vänner betyder allt för henne och hennes son Emilio. Just nu är hon mammaledig och älskar livet som mamma. Han är den finaste i världen.

En trött tisdag.

Allmänt Permalink0
God kväll.

TRÖTT är det stora ordet idag. Har varit skit trött på jobbet, orkade inte med nått. Utan vill bara hem och sova. Krypa ner i sängen igen jämte M. Så jobbigt att gå upp, när han ligger i jämte och snarkar. Jag vill också sova och snarka. Jag är verkligen ingen morgon människa, kommer nog aldrig bli heller...
Vi låg i sängen igår och tittade på Hitta Nemo. Hade glömt bort hur rolig den va. Men det va ju länge sen man såg den också. Antingen har jag låg humor eller så är den rolig haha. Skit samma den va rolig i allafall.

Fick hem mina nya glasögon idag:) Kul med nya glasögon, kan göra sån förändring med bara ett par nya glasögon. Okej det lät lite väl klyschigt kanske:P

Hur underbart väder är det inte ute då?! Love it. Hade shorts på mig idag, kändes hundra år sen typ man hade det sist. Hur skönt som helst!! Ska handla lite nya sommar kläder nästa månad innan vi åker till värmen. Ska bli riktigt skönt med semester. Den 13 agusti far vi till det varma landet. Blir Alexandra, mor, moster och min kusin. Ska bli riktgit skojigt:) 

Nu ska jag slänga mig i soffan.
Bye bye.

                                      
Till top