Brunettemmi

Emelie är en tjej på 29 år och även ensamstående mamma till en liten son. Hon har mycket attityd och humor. Älskar att stå i centrum och som har allt med shopping att göra, nästan lite för mycket. Hennes vänner betyder allt för henne och hennes son Emilio. Just nu är hon mammaledig och älskar livet som mamma. Han är den finaste i världen.

Måndag.

Allmänt Permalink0
God kväll.

Kom precis in efter en runda runt sjön med Alexandra. Hon ringde när jag precis hade bytt om till mina mjukisbyxor och satt mig i soffan, med datorn i knäet och frågade om jag ville gå en runda med henne, för hon hade så ont i magen. Eftersom det är så fint väder, så hoppade jag ur mina sköna mjukisbyxor och mötte henne utanför mig. Blev en runda runt sjön, det va riktigt skönt att gå.

På jobbet gick det segt idag. Gjorde det för alla, så jag va inte ensam om det och tur va det. Så jobbigt att sitta inne när man ser att det är typ 27 grader ute. Då vil man bara ut! Men tyvärr så får man sitta inne.

Nu ska jag gå ner och köpa glass.
Ha en bra kväll.


                          Våran promenad runt sjön, snyggingar:P
Till top