Brunettemmi

Emelie är en tjej på 29 år och även ensamstående mamma till en liten son. Hon har mycket attityd och humor. Älskar att stå i centrum och som har allt med shopping att göra, nästan lite för mycket. Hennes vänner betyder allt för henne och hennes son Emilio. Just nu är hon mammaledig och älskar livet som mamma. Han är den finaste i världen.

Onsdag.

Allmänt Permalink1
God kväll.

Kom hem för en stund sen, varit och fikat med Alexandra. Va en lugn och trevlig fika. Blev bakad potatis med skagen röra. Den va inte alls fel, smarrig. Älskar skagen röra!!
Skulle igentligen gjort mina naglar i dag, men avbeställde den tiden för jag & M skulle åkt till hans syster i Jkpg och firat hans syster dotter. Men sen va jag tvungen att åka hem och ut med Atrejo. Så det blev inte så, då hade jag redan avbeställt naglarna. Då skulle jag & Emelie tränat i stället, men sen blev det inte så heller. Så alla mina planer i dag blev inte som jag ville. Lite frustrerande... Så det blev en fika med Alexandra i stället:)

På jobbet gick det bra. Sålde så det blev godkänt resultat i dag i allafall. Men det känns mer motivernade nu, för nu måste jag verkligen sälja om jag inte vill bli arbetslös och vill jag verkligen inte! Inga pengar då och det kan jag inte leva utan. Money, money is the funny in a rich mans world!!

Ha en bra kväll.

        ♥
                                          



#1 - - elin:

Hej, besök gärna min blogg jag har rensat garderoben till priser fr 9 kr.

Till top