Brunettemmi

Emelie är en tjej på 29 år och även ensamstående mamma till en liten son. Hon har mycket attityd och humor. Älskar att stå i centrum och som har allt med shopping att göra, nästan lite för mycket. Hennes vänner betyder allt för henne och hennes son Emilio. Just nu är hon mammaledig och älskar livet som mamma. Han är den finaste i världen.

Ingen höjda måndag.

Allmänt Permalink0

God kväll.

Usch har halsbränna, hade innan på jobbet också. Hatar verkligen det! har såna där tabletter man ska tugga när man får det. Men dom hjälper ju fan inte. Blir så trött, kan inte jobba när jag har det. Eller snacka rätta sagt, svider i hela halsen. Får köpa andra tabletter, starkare.

På jobbet idag gick det inte bra för nån, va så j*vla segt. Fattar inte vad problemet va, men det va ju måndag. Alla va skit trötta och många sjuka. Blev ingen bra taggnings känsla. Får ta igen det i morgon.

Skulle gått och kört spinning idag, men orkade inte när jag kom hem. Skulle ut med Atrejo också, hade 30 min på mig. Tar ju minst en kvart att gå ut med honom. Sen byta om och äta nått lätt. Så det blev inget med det. Ska gå på onsdag i stället och det ska jag nu!! Inga undanflyckter längre haha.

Nu ska jag slöa.
Bye bye.

                                                   

 

 

Till top