Brunettemmi

Emelie är en tjej på 29 år och även ensamstående mamma till en liten son. Hon har mycket attityd och humor. Älskar att stå i centrum och som har allt med shopping att göra, nästan lite för mycket. Hennes vänner betyder allt för henne och hennes son Emilio. Just nu är hon mammaledig och älskar livet som mamma. Han är den finaste i världen.

Orkar inte.

Allmänt Permalink0

God kväll.

Har PMS på högsta nivå idag. Har det varje j*vla gång jag ska ha det. Men idag har det varit helt sanslöst. Jag har varit grinig, ångest och arg. Allt på samma gång som en äcklig soppa. Fick gå hem från jobbet för jag hade huvudverk och hemska tankar i huvudet. Hatar detta!! Kan inte bara nått kul hända snart?!
Det har det gjort faktiskt, fick oväntade pengar idag. Vet inte vad jag har fått det i från... Tror det kan vara från mitt gammla jobb. Skönt som attan, eftersom jag har levt som en fattig råtta.

Ska till sjukhuset om 2 tim, ska kolla upp min magkatarr. Börjar bli jäkligt jobbigt nu. Svider och får sura uppstötningar fort jag har ätit nått. Spelar ingen roll vad jag äter, så händer det. Trött på det och man kan inte äta som man ska. Inte jobba som man ska heller när det är rikgtigt mycket.

Känner att detta inlägget va bara negativa saker och det är för att min dag har bestått av det.

Ha en bra kväll.

Till top