Brunettemmi

Emelie är en tjej på 29 år och även ensamstående mamma till en liten son. Hon har mycket attityd och humor. Älskar att stå i centrum och som har allt med shopping att göra, nästan lite för mycket. Hennes vänner betyder allt för henne och hennes son Emilio. Just nu är hon mammaledig och älskar livet som mamma. Han är den finaste i världen.

Söndags ångest.

Allmänt Permalink0
God förmiddag.

Idag är en sån dag man har söndags ångest, för att man ska upp tidigt i morgon och jobba. Jag känner att det ska bli kul att jobba. Men att gå upp tidigt är fruktansvärt jobbigt, jag kommer aldrig vänja mig vid det. Hatar det! Speciellt när man pendlar får man gå upp enu tidigare. Nej jag är ingen morgon människa, jag önskar att jag va det... Men man får försöka tänka posetivt i stället.

Tänkte att jag ska gå runt sjön om en stund med Atrejo. Jag har blivit så lat. Sitter och tänker att jag måste börja träna igen. Men jag noll motivation till det, känns bara tråkigt. Men jag vet att jag måste börja nångång. Annars kommer jag börja rulla fram sen...

Ha en bra söndag!

            
                                                       Atrejo <3
Till top