Brunettemmi

Emelie är en tjej på 29 år och även ensamstående mamma till en liten son. Hon har mycket attityd och humor. Älskar att stå i centrum och som har allt med shopping att göra, nästan lite för mycket. Hennes vänner betyder allt för henne och hennes son Emilio. Just nu är hon mammaledig och älskar livet som mamma. Han är den finaste i världen.

Tacos.

Allmänt Permalink0
God kväll.

Har precis vaknat upp i soffan efter en powernap. Är helt slut, känns som att jag är bakfull. Men det kan jag inte vara med tanke på att jag inte drack en droppe alkohol igår.

I kväll blir det tacos och fotboll med M. Bara slappa framför tvn och äta massor med tacos. Ska bli så gott!

Blir inget bubblande när jag fyller, det va för dyrt. Skulle kosta 586 kr för en, men då ingick en behandling också. Men man kunde inte bara boka bubblandet utan man va tvungen att boka ett paket pris. Fredagar va billigare, bara 100kr. Men då kan inte Alexandra och jag vill att alla ska kunna vara med. Så det blir ut och äta i stället, sen dra hem till mig. Fortsätta festa här och sen ut. Trevligt det med, men hade varit roligare med bubbel. Men inget att göra åt. Om alla hade haft bra med pengar denna månaden, hade vi ju kunnat göra det. Men jag har verkligen inte det denna månaden.

Jag & Alexandra va inne på smycka (om det nu heter så?) efter vi hade fikat. Skulle kolla på klockor, hittade en sån snygg ring. Brukar aldrig använda ringar, men den va riktigt snygg! En stor ljus blå sten i, som skiftade i lite olika färger. Jag fyller ju år snart, så då vet jag vem jag ska önska mig den av:) Om inte köper jag den själv när jag får en bra lön. Så snygg!

Nu ska jag ner och handla tacos.
Ha en bra lördag.

                         

Till top