Brunettemmi

Emelie är en tjej på 29 år och även ensamstående mamma till en liten son. Hon har mycket attityd och humor. Älskar att stå i centrum och som har allt med shopping att göra, nästan lite för mycket. Hennes vänner betyder allt för henne och hennes son Emilio. Just nu är hon mammaledig och älskar livet som mamma. Han är den finaste i världen.

Sjukhuset.

Allmänt Permalink0
God eftermiddag.

Har nästan precis kommit hem, jobbat och varit på stan med Tina. Blev även fika på Thimons, va så skönt å fika ute. Va inte så varmt, men inte jätte kallt heller.
Vi va inne på Vila, jag hittade ett par jeans med hög midja, mörkblåa. Som jag ska ha i morgon när det blir lite valborgs mys hos Tina. Hittade även en skarf, för 60 kr. Billigt och bra ! Byxorna kostade bara 329kr. Så det tyckte jag att det kan jag unna mig. Va även inne på systemet, köpte lite gott tills i morgon.

Hade ingen bra dag igår, magen strulade som fan. Så det blev in till akuten kl 12 på natten. Hade såna kramper, visste inte om jag skulle stå, sitta eller ligga. Men dom gjorde ju inte så mycket där inne, fick kissa i en mugg och så kollade dom blodtrycket, men allt såg bra ut. Sen fick jag även svälja nån äcklig vit sörja, som skulle bedöva magen lite. Om det inte hade blivit bättre tills idag så skulle jag komma tillbaka. Det känns bättre idag, men det är kanske för att jag inte ha ätit så mycket. En banan och frallla, tänkte låta magen vila lite. Den kanske sa till nu på skarpen att den inte mår bra och jag måste äta sån mat som den tål. Men hur kul är det att tänka på vad man äter då?! Men det måste jag börja göra nu. För detta va inte kul alls !

Nu ska jag äta lite jordgubbar med grädde, ska bli gott !
Ha en bra fredag.

                        
                             
Till top