Brunettemmi

Emelie är en tjej på 29 år och även ensamstående mamma till en liten son. Hon har mycket attityd och humor. Älskar att stå i centrum och som har allt med shopping att göra, nästan lite för mycket. Hennes vänner betyder allt för henne och hennes son Emilio. Just nu är hon mammaledig och älskar livet som mamma. Han är den finaste i världen.

Synd om mig.

Allmänt Permalink2
        
God förmiddag.


Fy fan vilken natt jag har haft, jag har haft kramper i hela magen. Har inte kunnat sova riktigt och när man väl somnat ringer hemtelefonen. Typiskt ! Men jag pallade inte gå upp och svara. Man ringer inte kl tolv på natten. Jag somnade om igen efter ett bra tag av smärta. Tänkte att det går nog över tills i morgon... För jag skulle jobbar 07,45-15,00. Vaknade och kände samma sak i magen, fick lågt blodsocker när jag höll på att sminka mig plus att magen inte mådde bra. Så jag fick ringa och sjukanmäla mig, jag har sååå dåligt samvete för att jag är hemma idag. Men jag hade inte inte kunnat jobba... Har aldrig känt såhär i magen innan. Fattar ingenting !
Har fortfarande små kramper, har inte ätit ett skit än. Men jag vågar inte, kanske blir värre då?! Hatar min mage !

Skulle fikat med Alexandra efter jobbet, men det fick jag ju ställa in också. Ingen rolig dag, om inte magen mår bra. Mår hela du skit och så känner jag nu. Vill bara att min mage ska bli frisk och må bra. Är det så mycket begärt eller?! Tydligen så är det väl det, eftersom det aldrig bli bättre.

Ne usch va jag klagade nu känner jag. Men va tvungen att klaga av mig lite, brukar vara duktig på att klaga. Men nu va det befogat, för jag mår inte bra.

Hoppas ni får en bättre dag en vad jag kommer ha...
Hej då!

                 
                            

                              
#1 - - Emily:

Grym sida du har! Har du designat den själv? Om inte, var hittar man isåfall designen du använder? Tack :)

#2 - - Emelie:

Tack ! Det är en kille som heter Milton :) Du hittar han på mina länkar "milton blogg" Ta kontakt med han där...

Till top