Brunettemmi

Emelie är en tjej på 29 år och även ensamstående mamma till en liten son. Hon har mycket attityd och humor. Älskar att stå i centrum och som har allt med shopping att göra, nästan lite för mycket. Hennes vänner betyder allt för henne och hennes son Emilio. Just nu är hon mammaledig och älskar livet som mamma. Han är den finaste i världen.

Sköna söndag.

Allmänt Permalink0
God eftermiddag.

Idag är man ledig, sååå gött !! Har stor städat idag, till och med städat kylskåpet och testat min nya dammsugare. Den va godkänd, liten och lätt. Går bra när man bor i en etta, kanske inte om man bor i ett hus... Men nu gör jag ju inte det. Men kanske nångång... Hoppas jag.

Sen har jag och min håriga prins varit ute och cyklat, va inte så uppskattat att sitta i en väska på pakethållaren. Beställde en hund-cykel-väska, så han kan följa med på mina cykel turer haha. Han tyckte inte om det så mycket, men den är lite för liten. Han har ju gått upp i vikt nu när han har varit sjuk, eftersom man inte kan gå så långt. Men han vänjer nog sig, vi ska ska cykla i morgon igen.

Igår va vi hemma hos M och firade hans mamma som fyllde år, även bror + plus hans flickvän va där. Köpte en ljustake som man sätter på väggen, formad som en ros. Svårt att förklara, men hon verkade gilla den i allafall... Det bjöds på daim tårta och te. Va mycket gott och trevligt ! 

               
                               Tog en tripp förbi M jobb, som fångade oss på kort.
Till top