Brunettemmi

Emelie är en tjej på 29 år och även ensamstående mamma till en liten son. Hon har mycket attityd och humor. Älskar att stå i centrum och som har allt med shopping att göra, nästan lite för mycket. Hennes vänner betyder allt för henne och hennes son Emilio. Just nu är hon mammaledig och älskar livet som mamma. Han är den finaste i världen.

Tråk måndag.

Allmänt Permalink0

God förmiddag.

Har precis ätit frukost, sitter nu och dricker kaffe. Kände att jag behövde kaffe, kändes som jag hade gått in i en vägg när jag vaknade. Ögonen va helt svullna och huvudet kändes som en stor sten. Mådde bättre igår, då hade jag ändå druckit vin dagen innan. Konstigt !
Sov själv i ett stort hus och en katt. Det va lite läskigt, låg och lyssnade efter ljud hela tiden. Men till slut somnade jag. Bara att vänja sig antar jag... Hatar att vara själv ! Vet inte hur det ska gå när jag flyttar sen. Min mobilräkning lär bli hög...

Skulle fikat med Cecon idag på kära Thimons, men hon fick jobba idag :( Hon fick ett sms halv nio på kvällen att hon skulle jobba. Bra arbetsgivare det där, eller inte ! Men hon behöver ju pengarna.

I morgon får jag förhoppningsvis reda på om jag får sommarjobb/extra jobb. Ska vara där lite efter halv elva på morgonen. Jag hoppas så j*vla mycket, har nog aldrig hoppats så mycket tror... Måste få nått att göra innan jag får damp, vill inte gå hemma längre.

När jag får mina A-kassa pengar, det första jag ska göra är att skaffa mig ett gymkort och beställa tid hos frissan. Även ge pengar till mor. Får ju inte glömma henne ! För om jag gör det, blir jag slaktad haha.

Nehe nu ska jag ta på mig, ska gå ut och gå. Känns konstigt utan en hund, men jag måste komma ut och röra lite på mig.

Ha en bra måndag !


Snart blir det löshår :))

Till top