Brunettemmi

Emelie är en tjej på 29 år och även ensamstående mamma till en liten son. Hon har mycket attityd och humor. Älskar att stå i centrum och som har allt med shopping att göra, nästan lite för mycket. Hennes vänner betyder allt för henne och hennes son Emilio. Just nu är hon mammaledig och älskar livet som mamma. Han är den finaste i världen.

Då börjar helgen.

Allmänt Permalink0
God kväll.

Då börjar helgen, men för min del är det jobb hela helgen. Tråkigt, men det blir pengar och jag hade säkert inte gjort nått annat bättre... Så det är lika bra att tjäna pengar och jag är j*vligt glad för att jag har ett jobb ! Kunde lika väl vara arbetslös nu. Eftersom jag sa upp mig från OneToOne och jag är såå glad för det.

Har inte gjort så mycket idag, jobbat och haft moster Marie på besök. Min kusin Caroline skulle ha fest hemma, så då fick inte hon vara hemma haha. Eller det hade ju inte varit så kul att vara hemma då. Så hon kom hit en sväng, vi fikade och satt i soffan å tjötade. Va trevligt ! Sen åkte vi och hämtade mor min. Så hon skulle sova hos mor i natt, syskon kärlek det haha.

I morgon kväll blir det att spendera kvällen hemma hos Cecon & lille Teo. Ska bli mysigt ! Brukar spendera mina lördagar där. Om vi inte hittar på nått annat... För jag har ju en man som jobbar varje dag och helg. Lite tråkigt, men man är ju van efter 3,5 år.

Nu ska jag dricka mitt te och sen sova. Upp tidigt och jobba i morgon igen.
Ha en bra kväll.

                          
                                                                         Min stackars håriga prins ♥
Till top