Brunettemmi

Emelie är en tjej på 29 år och även ensamstående mamma till en liten son. Hon har mycket attityd och humor. Älskar att stå i centrum och som har allt med shopping att göra, nästan lite för mycket. Hennes vänner betyder allt för henne och hennes son Emilio. Just nu är hon mammaledig och älskar livet som mamma. Han är den finaste i världen.

Vad är problemet?!

Allmänt Permalink0
God förmiddag.

Ätit frukost och funderar på om jag ska sova en sväng innan jag ska börja jobba... Är jätte trött ! Känns som jag inte har fått sova ut nån dag denna veckan. Kan ju stämma, har ju fått gå upp när Atrejo har gnällt och sen har börjat jobba tidigt. Han har varit som ett barn, stackaren. Men nu är han piggare :) Bara att han hatar kragen som han får ha, för att inte ska komma åt såret och slicka. Men nu får vi sluta med hans värktabletter också. För nu bajsar han blod, doktorn sa att om han får diarre eller kräks blod så sluta direkt. Så nu kommer han ju ha ondare, men han kan ju inte äta dom om det kommer blod liksom.

Igår spenderade jag kvällen hos Cecon & lille Teo, vi åt baguetter med skagen röra, sallad och advocado. Det va väldigt gott. Sen hoppade jag och Atrejo hem, för då kom M och jag gjorde ägg mackor åt honom. Han snackade om att han ville ha mat. Men jag vägrade att göra mat kl tio på kvällen. Så det fick duga och han verkade vara nöjd i allafalll...

I natt va det några efterblivna människor som va uppe på min mor balkong och kastade ner hennes solstol, så den gick sönder. Hon hörde bara några röster och sen en smäll. Den gick typ i tusen bitar, vad är problemet liksom ?! Räcker väl med att det va inbrott i källaren för 2 månader sen. Då tog dom hennes underkläder. Hur kul är det att ha eller ta några andras underkläder ?! Vem vill använda nån annans underkläder ? Känns som att det är nån som håller på att jävlas. Tur att jag inte såg det i natt. För då vet jag inte vad jag hade gjort... Synd om dom kan jag säga.

I morgon blir det Ullared med syster & Kent (hennes man). Det ska bli skit kul :) Längtat hela veckan ! Hoppas bara det inte är så mycket folk som alla säger att det kommer vara. Min moster och Cecon va där förra veckan. Då hade det varit jätte mycket folk och alla hade varit helt galna. Då kommer jag bli änu mer galen !
Så i kväll blir det att sova direkt när jag kommer hem, vi ska åka tidigt.

Hoppas ni har haft en bra helg...

                                       
                                                                              Vi ♥

Åå va jag längtar tills vi åker nu ! Värme, sol och sand.
Till top