Brunettemmi

Emelie är en tjej på 29 år och även ensamstående mamma till en liten son. Hon har mycket attityd och humor. Älskar att stå i centrum och som har allt med shopping att göra, nästan lite för mycket. Hennes vänner betyder allt för henne och hennes son Emilio. Just nu är hon mammaledig och älskar livet som mamma. Han är den finaste i världen.

Blond igen.

Allmänt Permalink0
God kväll.

Är precis klar med städningen, tog 2 tim. Tänk om man hade ett hus då, förstår dom som betalar för städhjälp om man har hus. Skulle nog aldrig palla städa ett hus med 4 rum och kök. Den dagen, då har jag städhjälp...
Men nu är det rent och fint, luktar även gott. Hoppas jag inte behöver städa en gång till innan lördag... Då blir det inflyttningsfest här hemma, massor med fina flickor kommer :) Ska bli kul !

Igår va jag hos frissan, men först gick jag lite på stan. Köpte små saker, gick även bort till Alexandra som satt och gjorde sina naglar. Blev mycket fina, vi skulle fikat. Men det hann vi inte med, blev lite sent med naglarna och jag skulle till frissan. Så nu är man blond igen, jag är inte klar än. Blir nog en eller två gånger till innan det kommer bli riktigt bra. Va flera år sen jag va blond, haft blonda slingor och så. Men inte såhär blond, det va riktigt länge sen. Men det är fint till sommaren tycker jag !

Nu sitter jag i soffan och är helt slut, jobba och städa tär på ens kropp. Blir nog att slöa lite i soffan, kanske sova en sväng också. Men i gentligen blir man bara tröttare, men det bästa som finns är att sova.

Hoppas ni har haft en bra onsdag.
Hej då !

                        
Till top