Brunettemmi

Emelie är en tjej på 29 år och även ensamstående mamma till en liten son. Hon har mycket attityd och humor. Älskar att stå i centrum och som har allt med shopping att göra, nästan lite för mycket. Hennes vänner betyder allt för henne och hennes son Emilio. Just nu är hon mammaledig och älskar livet som mamma. Han är den finaste i världen.

Fick den idag.

Allmänt Permalink2

God kväll.

Nu kan jag äntligen börja flytta, för idag va jag och hämtade nyckeln till min lägenhet. Så jag och mor har kört lite saker idag. Mest kartonger och små saker, i morgon blir det att hämta soffan och barbordet. Så i morgon kanske jag sover där... Beror på om jag hinner handla mat. Men jag hoppas att jag kan göra det ! Känns hur konstigt som helst att flytta till nått eget nu. Jag som hatar att vara själv, men det är bara att vänja sig vid det. Men jag har ju min håriga prins som tur är. Han håller mig sällskap och den ända mannen i mitt liv haha.
Måste ha en kaffebryggare, så min kära mor sa att hon kunde köpa en till mig :) Sen måste jag ha en mikro, det kan jag absolut inte leva utan. Beroende av en ! Men dom är ju inte så dyra.















Lite bilder från kalaset idag...



#1 - - Lilly:

Jag har både kaffe bryggare å micro som du skulle kunna köp me.

#2 - - Emelie:

Har du? :) Kaffebryggare fick jag av mamma igår, men micro har jag inte. Hur ser den ut och vad vill du ha för den?

Till top