Brunettemmi

Emelie är en tjej på 29 år och även ensamstående mamma till en liten son. Hon har mycket attityd och humor. Älskar att stå i centrum och som har allt med shopping att göra, nästan lite för mycket. Hennes vänner betyder allt för henne och hennes son Emilio. Just nu är hon mammaledig och älskar livet som mamma. Han är den finaste i världen.

Känns som...

Allmänt Permalink0
God kväll.

Sitter i soffan och somnar snart... Känns som helg nu, men helgen börjar ju i morgon. Inte för mig dock, jag jobbar hela denna helgen också. Men det kommer kännas som helg ändå, eftersom det blir mat och fina tjejer på lördag. Inhandlade all mat och dricka idag. Nån annan dag hade jag inte hunnit. Så jag och William åkte bussen ner till stan, det tyckte han va kul. Gick lite på stan, hittade en skjorta i bomull på Lindex, Även en bh. Men den va ju så klart för liten, så den får jag lämna tillbaka. Men skjortan passade, va på rea också. Sen vidare mot Ica för att handla allt tills lördag och systemet. Så nu är jag trött, inte så trött av det. Utan för att jag sov max 4 tim i natt, han låg ju och snarkade. Stackarna va täppt i näsan, men det lät som en vuxen människa som snarkade. Så idag ska jag lägga mig tidigt, ska försöka i allafall.

I morgon ska jag och syster träna, hon hämtar mig 07,45 och det är ju jätte tidigt. Men jag börjar jobba kl 12. Så det fick bli så tidigt och vi måste ju komma i gång med det nångång. Så det är bara att köra !

Nu ska slöa i soffan, sen sova.


William och hans dagis på brandstationen.




Skjortan.


Blev lite jul pyntat också.



Ha en bra kväll.

Till top