Brunettemmi

Emelie är en tjej på 29 år och även ensamstående mamma till en liten son. Hon har mycket attityd och humor. Älskar att stå i centrum och som har allt med shopping att göra, nästan lite för mycket. Hennes vänner betyder allt för henne och hennes son Emilio. Just nu är hon mammaledig och älskar livet som mamma. Han är den finaste i världen.

Batteri slut.

Allmänt Permalink0
God kväll.

Idag är mina batteri helt slut, jag går på halv fart. Blev kaos in på kvälls kvisten på jobbet, det va en som gick hem sjuk och då va det inte så många i kassan. Så man fick jobba för två i kassan, frågade om jag kunde jobba över. Hade gärna gjort det, men jag va tvungen skynda mig hem till Atrejo. Hoppas det löste sig sen...

I morgon har jag en del måsten och fika innan jag börjar jobba. Mor ska hänga med mig och stor handla i morgon, är ju lön i morgon. Bättre att stor handla då, jobbigt att små handla hela tiden. Sen blir det en fika med Alexandra. Länge sen vi tog oss tid för att fika. Ska bli trevligt att få tjöta av sig lite skit och annat.

Vill tacka Milton (http://exemption.se/) som gjorde om min blogg, blev himla fin :)

Nu ska jag slänga mig i soffan med en filt och önskar jag hade choklad också...




Till top