Brunettemmi

Emelie är en tjej på 29 år och även ensamstående mamma till en liten son. Hon har mycket attityd och humor. Älskar att stå i centrum och som har allt med shopping att göra, nästan lite för mycket. Hennes vänner betyder allt för henne och hennes son Emilio. Just nu är hon mammaledig och älskar livet som mamma. Han är den finaste i världen.

Måla eller sova.

Allmänt Permalink0
God kväll.

Har precis kollat klart på Idol, hoppas att Amanda P åker ut. Jag pallar inte med hennes sätt och hennes vevande armar som flyger runt när hon sjunger. Samma sak hela tiden, gör nått nytt nångång ! Så hon ska ut.

Sitter och funderar på om jag ska ta mig an och måla köket i kväll, men jag är skit trött efter en lång jobb dag. Så jag skippar nog det och börjar med det projektet i morgon. Man ska nog inte göra såna saker när man är trött... Blir kako färg på fondväggen och nougat på andra. Sen ska jag beställa schabloner, kommer nog bli himla bra... Kan inte bli värre en hur det ser ut nu. Vita tapeter med några fula blommor på, förstör stilen i köket. Man vet inte hur man ska få det snyggt riktigt.

I morgon blir det lite party time. Jag och Cecon ut och svira lite, va länge sen nu. Jobbat typ va ända helg, jobbar hela denna helgen också. Så på söndag kommer det nog inte va så lätt att jobba... Men får dricka ett stort glas vatten innan jag lägger mig.

Ska prova ett nytt höst vin i morgon, som smakar blåbär. Ska bli spännande och se hur det smakar, har aldrig smakat nått vin med inslag av blåbär innan. Spännanden !

Nu ska jag borsta tänderna, sen slänga mig i sängen och kolla vem som åker ut ur Idol.
Ha en bra helg !


Mina nya fejk uggs.
Till top