Brunettemmi

Emelie är en tjej på 29 år och även ensamstående mamma till en liten son. Hon har mycket attityd och humor. Älskar att stå i centrum och som har allt med shopping att göra, nästan lite för mycket. Hennes vänner betyder allt för henne och hennes son Emilio. Just nu är hon mammaledig och älskar livet som mamma. Han är den finaste i världen.

Idag börjas det.

Allmänt Permalink0
God förmiddag.

Idag börjas jobb veckan. Jobbar hela veckan + helgen, känns lite segt när man tänker på hur långt det är till nästa vecka. Men jag är ledig i morgon, då ska jag handla och fixa lite. Sen har lyckats sälja min byrå som står hos min mor. Hon är ganska trött på att den står där och tar plats, så en tjej ska hämta den i morgon. Skönt att jag fick den såld till slut.

Igår va en skön söndag, tvätt dag och tacos kväll hos Cecon. Blev väldigt mycket tacos, men gott ! Mathilda va även med och åt en sväng. Tills hon va tvungen att gå hem till sig och springa till toan haha !! En trevlig söndag. Idag är mindre kul, sitter bara och väntar på att jag ska börja jobba. Min hatade tid är idag, 17-22,15. Hate that time ! Sitter bara och väntar på att tiden ska gå. Men man har inte så mycket val, inte bara jag som får börja jobba vid den tiden.

Nu ska jag slöa i soffan, sen göra i ordning mig för jobb.
Ha en bra måndag.

                      
                                                               V I L L H A !
Till top