Brunettemmi

Emelie är en tjej på 29 år och även ensamstående mamma till en liten son. Hon har mycket attityd och humor. Älskar att stå i centrum och som har allt med shopping att göra, nästan lite för mycket. Hennes vänner betyder allt för henne och hennes son Emilio. Just nu är hon mammaledig och älskar livet som mamma. Han är den finaste i världen.

Jaaa !!

Allmänt Permalink1
God kväll.

Sitter i soffan och vräker i mig polly, blev sugen på det när jag & Cecon gick hem från min syster. Vi gick dit efter jobbet för hon skulle pröva några vinterskor som William haft men är för små. Så dom passade Teo i stället nu, hon fick dom för ett bra pris. Kostat tusen kr förra året, men hon fick köpa dom för tre hundra kr. Det va ju bra, så slipper Cecon lägga pengar på ett par nya vinterskor till lilla Teo.

Sen fick jag reda på nått väldigt kul idag, nått positivt. Jag har fått ett mamma vik som nästan är heltid. Nu slipper jag undra hur mycket tider jag får månad efter månad och inte veta om dom har tider osv. Nu har jag fasta tider och vet hur mycket jag kommer jobba. Så j*vla glad blev jag, så min chef fick en kram. Men dom nya tiderna börjar inte än, utan i november.

I morgon börjar jag kl 06 på morgonen. Har inte gått upp så tidigt sen jag slutade jobba i Jkpg. Det har varit väldigt skönt att slippa gå upp så tidigt. Men i morgon ska jag vara i frukten, så det blir en liten annorlunda dag. Efter jobbet ska jag till frissan :) Ska klippa lite och jämna till det blonda.

Nu ska jag kolla klart på Idol och sen sova.
Good Night.

                        
#1 - - marlen:

Good 4 you :-)

Till top