Brunettemmi

Emelie är en tjej på 29 år och även ensamstående mamma till en liten son. Hon har mycket attityd och humor. Älskar att stå i centrum och som har allt med shopping att göra, nästan lite för mycket. Hennes vänner betyder allt för henne och hennes son Emilio. Just nu är hon mammaledig och älskar livet som mamma. Han är den finaste i världen.

Haft besök.

Allmänt Permalink0
God kväll.

Har haft besök av Alexandra idag, blev lite fredags fika och pratande vid köksbordet i några tim. Det va trevligt. Men nu är jag mätt och ätit massor med kalorier, när jag slutat jobba gick jag ner till M och beställde en pizza. Sen åt vi chokladbollar och damsugare när hon kom, så i morgon tänkte jag gå och träna. Bli av med lite onödiga kalorier, har inte tränat denna veckan. Men jag har inte haft tid eller lust, har ju flyttat och jobbat. Varit jätte trött ! Men i morgon ska jag dra mig själv dit när jag vaknat.

Hade hoppats att sängen skulle komma idag och soffan. Men soffan är ju försenad tyvärr ! Men sängen har dom ju hemma. Så den skulle dom köra hit, men den har inte kommit än. Vill sova i en skön säng och slöa i en soffa. Vill inte sitta på en stol och titta på tv längre. Hoppas det har kommit tills min familj kommer hit, har bjudit dom på inflytnings fika på onsdag. Har bara fyra platser i köket och vi blir mer en fyra personer. Så nu hoppas jag att soff & säng butiken snabba på lite med våra saker...

I morgon har jag tänkt städa ur min gamla lägenhet, tråkigaste sist. Kan vara skönt att ha det gjort och inte sista sekunden. Sen på kvällen ska jag träffa Cecon, vi ska bara ta det lugnt och äta tacos (hoppas jag) Som vi brukar göra. Är sugen på det, tröttnar aldrig på det.

Hoppas ni får en bra helg.


Mina snygga girls, Alexandra, Cecon och jag.
Till top