Brunettemmi

Emelie är en tjej på 29 år och även ensamstående mamma till en liten son. Hon har mycket attityd och humor. Älskar att stå i centrum och som har allt med shopping att göra, nästan lite för mycket. Hennes vänner betyder allt för henne och hennes son Emilio. Just nu är hon mammaledig och älskar livet som mamma. Han är den finaste i världen.

Nu är det klart.

Allmänt Permalink0
God kväll.

Äntligen har vi fått internet inkopplat, men då återstår ett problem. Funkar inte att få in en ända kanal, står nånting med att vi inte har kopplat gateway rätt. Men det har vi och jag blir galen ! Klart det inte ska gå smidig. Så då får jag ringa till telia i morgon och sitta i telefon kö i någon timme. Du har plats 1234 i kön. Hatar att det inte funkar direkt !

Har jobbat hela helgen och flyttat dom sista sakerna, lite små saker som aldrig tar slut. Min snälla mamma tog fönsterna och städade ur det sista i lägenheten. Eftersom hon va så snäll, så köpte jag choklad och ett kort till henne idag. Har varit hos henne och ätit söndags middag, blev en skit god soppa och vitlöksbröd. Efterätt äppelpaj, det funkar alltid och hon gör världens godaste också. Va en bra avslutning på en jobb helg :) Nu har jag semester i tre dagar, ska bli skönt. Kan jag behöva efter denna flytten, är ständigt trött men känner att jag måste göra saker hela tiden för att bli klar. Men nu är nästan allt klart och det blev himla fint.

Har ägnat mig åt att måla lite också, betsade en gammal köpmansdisk i vitt och ett soffbord lika dant. Blev jätte bra. Stod nere i mors källare och där gjorde det ju ingen nytta.


Har ingen före bild på denna, men va som bordet typ.


Före.


Efter.


Ego bild.

Nu ska jag sova, våran säng är så skön. Så skönt att slippa bädda ut en bäddsoffa varje gång.
Good Night !

Till top