Brunettemmi

Emelie är en tjej på 29 år och även ensamstående mamma till en liten son. Hon har mycket attityd och humor. Älskar att stå i centrum och som har allt med shopping att göra, nästan lite för mycket. Hennes vänner betyder allt för henne och hennes son Emilio. Just nu är hon mammaledig och älskar livet som mamma. Han är den finaste i världen.

Hittar inte.

Permalink0
God kväll.

Springer runt i hela lägenheten och letar efter min kamera, eftersom vi åker på lördag till Palma. Men hittar inte den, blir tokig. Hittade laddaren till den. Tänkte att då kanske jag la kameran i samma låda, men nej då ! Den har försvunnit med flytten hit. Om jag inte har den på vindern i nån låda... Men orka gå upp och riva där i var ända kartong. Men det blir jag väl tvungen att göra, kan ju ta kort med mobilen. Men den vill jag inte ha med mig jämt, på stranden och sånt. Hur kan man slarva bort sånt som är viktigt, men det andra som är mindre viktigt det hittar man.
 
Blev en fika med Alexandra idag efter film grejen på E3, vill inte berätta för mycket om det. Om det gick som det skulle så lär ni se det sen... Iaf blev en trevlig fika. Gick en sväng på stan efteråt. Skulle kolla på en strandväska och en keps. Men blev inget utav det, blev en klänning i stället. Blev ett kap, hittade den på barnavdelningen och kostade bara 50 kr. Tänkte först att den kommer nog vara för liten över bysten. Men den satt bra, så fick bli en strandklänning i stället.
 

Finns knappt inga sommarkläder kvar i affärerna, börjar få in höstkläderna nu. Sorligt ! Är inte redo för hösten än riktigt. Fast det har ju inte varit så mycket till sommar här, varmt kanske det har varit. Men ingen sol, så man har kunnat sola. Så tråkigt ! Hoppas det blir bättre väder till nästa sommar...
 
Hoppas ni har haft en bra dag... Det har jag haft.
 
 
 
 
 
Till top