Brunettemmi

Emelie är en tjej på 29 år och även ensamstående mamma till en liten son. Hon har mycket attityd och humor. Älskar att stå i centrum och som har allt med shopping att göra, nästan lite för mycket. Hennes vänner betyder allt för henne och hennes son Emilio. Just nu är hon mammaledig och älskar livet som mamma. Han är den finaste i världen.

Träningsverk.

Permalink0
God kväll.
 
Jag har träningsverk i rumpa och ben. Igår och idag va jag ute å gick och joggade. Hade mina easytone skor på mig och det känns. Det är mycket jobbigare att gå och springa i dom, eftersom jag har sån träningsverk så måste dom ju ta mer en vanliga skor när man är ute och rör på sig. Ett pluspoäng till mig iaf, ska försöka hinna med att ut och gå i morgon också...
Läste en tidning idag på jobbet om Gi mat och jag ska nog försöka mig på det. Man får nästan äta allt, förutom snabba kolhydrater, vitt bröd, ris och vit pasta osv. Ska även inte dricka möjlk, saft, juice. Men grädde och sånt är ingen fara. Så jag ska köpa den tidining i morgon, hada massor med recept i den som jag ska försöka mig på att göra. Såg himla goda ut också, ska bli spännande. Kanske man kommer tycka det är kul att laga mat...
 
I morgon på kvällen ska jag till min syster, hon ska Me&i party, hon säljer ju det. Denna höst kollisionen har dom jätte fina kläder. Dom har satsat mer på vuxen kläder denna gången. Är dyra kläder, men bra och snygga. Så då kommer man väl beställa en del där i morgon. Men jag måste tänka på att hålla i mina pengar lite, jag är en riktig slösa. Önskar att jag va en snålis i bland och kunde hålla i mina pengar lite mer. Men jag har ju sparat innan så det ska nog gå det också.
 
Snart får man ju börja shoppa lite nya höstkläder också, kul ! Men vill inte att sommaren ska vara slut, vill fortfarande ha sol och värme. Men tyvärr så tar sommaren slut fort.
 
Nu ska jag sova, jobba i morgon.
Good Night !
 
Till top