Brunettemmi

Emelie är en tjej på 29 år och även ensamstående mamma till en liten son. Hon har mycket attityd och humor. Älskar att stå i centrum och som har allt med shopping att göra, nästan lite för mycket. Hennes vänner betyder allt för henne och hennes son Emilio. Just nu är hon mammaledig och älskar livet som mamma. Han är den finaste i världen.

Börjar närma sig.

Permalink1
God kväll.

Kom precis hem, jobbat och varit ute å käkat med Alexandra på akropolis. Va mycket gott och trevligt ! Nu är det helg och jag är ledig. Ska bli så skönt att vara ledig, sova ut och packa tänkte jag. Men vet inte vart jag ska börja med, tänk om jag kommer använda det och vad ska man packa först ? Usch tråkigt att packa och bära. Men man bränner ju kalorier när man flytta iaf. Det är det ända positiva. Vill bara här i från nu, vill bara dra och slippa påminnas. Men snart så, tiden går fort. Bara 2 veckor kvar, lite mer. Efter det får det vara slut med flyttandet, palla inte flytta mer. Nästa flytt ska vara till ett hus hoppas jag !
 
Sara, jag & Sofia från annandagen. Skoj hade vi !
 
Hoppas ni får en bra helg !
 
 
 
 
#1 - - T:

Hoppas du hade en trevlig nyårsafton!
Du kommer gå stark ur all den skit som du nu går igenom!

Svar: Tack !!
Emelie

Till top