Brunettemmi

Emelie är en tjej på 29 år och även ensamstående mamma till en liten son. Hon har mycket attityd och humor. Älskar att stå i centrum och som har allt med shopping att göra, nästan lite för mycket. Hennes vänner betyder allt för henne och hennes son Emilio. Just nu är hon mammaledig och älskar livet som mamma. Han är den finaste i världen.

Kommentarer.

Permalink12
Emelie vem sa till dig att jag inte mår bar.
Jag mår jätte bra bättre innan har aldrig mått bättre
De bara du som tror för mycket och hör massa skit av andra.
Och kan alla låta mig va för******* har ni inget bättre för er eller
En sitta snacka om mig. M
*
Tänk dig att inte ens silikon hjälper för att någon ska vara attraherad av dig, så klart att man söker sig till lammkött istället . Ditt bäst före datum gick ut för länge sedan. /Anonym.
*
Hade du inte vart jag så jävla blåst som du är hade du aldrig gått på det... Förhoppningsvis är inte hans nästa tjej så jävla blåst som du, eller så måste han verkligen hitta någon som är så sjukt blåst som du..;)
Im just saying... /Anonym.
*
Ärligt talat! Har du nån gång tänkt på att felet ligger hos dig också? Så jävla lätt att skylla ifrån sig på den andra så fort något är fel. Men så perfekt är du inte själv. Sluta klaga och ta tag i ditt liv istället. Om du nu inte behöver M i ditt liv längre, sluta älta om det och hur synd det är om dig. Finns andra i "förhållandet" som kanske lider också. Någonsin tänkt på det? Och rykten allvarligt talat, sen när tror man på allt man hör istället för den man delar sitt liv med. Kanske borde börja växa upp någon gång och sluta vara så patetisk! /Anonym.
*
Kan du vara snäll o ta bort all bilder på mig i din blogg ska förlova mig vill inte min fru ska se vilken fisk jag va tillsammans med !!! /M
 

Såna här kommentarer har jag fått på min blogg varje dag nu och jag tar inte åt mig. Men jag blir så förbannat trött. Jag gör slut och är det jag som får skit, jag får inte i hopp det i min hjärna. Det är ju för fan inte jag som har varit dum i huvudet och inte jag som sårat. Jag är singel och jag får göra vad jag vill, jag sårar ingen. Men där i mot så kunde han göra det när vi va tillsammans. Hur kommer det sig att jag får ta denna smällen då?! jag kan ens inte gå ut och festa utan att nån snackar. Jag gör väl för fan vad jag vill med mitt liv !! Hur orkar man gå in på en blogg och skriva såna här kommentarer ?! Orka man slösa sån energi på att försöka trycka ner nån så mycket. Jag valde att gå vidare, men det får man skit för. Det verkar ju vara normalt... Jävla förbannade töntar skaffa er ett liv för fan !!
 
 
 
 
 
#1 - - Anne:

Du är en stark tjej Emelie! Låt de rinna av bara. Styrkekramar!

Svar: Tack :) !!
Emelie

#2 - - Sandra Eliasson:

Och vad i helvete är det för människor som ger dig sådana kommentarer?! Ber er vänligt och bestämt att ge er till känna så kan vi "prata" om detta! Helt otroligt att ni tror att ni kan bete er på det här sättet utan att någon tillslut kommer göra något åt det. Kommer lätt ta reda på vilka ni är ändå. Lär er hur man beter sig! / Sandra

Svar: Nej Sandra dom är fega för det tyvärr, därför dom inte kan stå för vilka dom är. Patetiskt ! Tack för inlägget fina vän :)
Emelie

#3 - - Anonym:

Sluta skriva om M Så slipper du all snack så enkelt är de.
Sen är de du som har inget liv som sitter älta om en sån grej.
Har du gjort slut då går du vidare en att du sitter och skriver om M. Men de värkar inte så du bevisar att du tänker fortfarande på honom. Låt bli bara och GÅ VIDARE !!!!!!!!!!

Svar: Hållkäften och stå för vem du är ! Kommer ta reda på vem du är, bara så du vet ! Sen för sista gången detta är min blogg och jags skriver va fan jag vill, du behöver inte läsa. Jag skriver av mig för att kunna gå vidare, du vet inte ett skit hur det är och varit. Jag släpper när jag vill, om jag inte hade gått vidare hade jag inte gjort slut.
Emelie

#4 - - Mathilda:

Anonym, Anonym, Anonym, Anonym.
Dessa jävla anonyma fega människor. Eller vänta, människor ?! Borde de ens få kallas det, när dessa anonyma kallhjärtade, känslokalla, fega små bajskorvar inte kan stå för vad FAN DEM TYCKER OCH TÄNKER ?!

Ska ni yttra er och spy galla över min vän, så är det nog kanske dags att ta och växa upp även ni ? Detta förbannade tjat om att hon ska sluta älta, tycka synd om sig själv, växa upp och sluta bry sig. GÖR DET SJÄLVA DÅ FÖR FAN !! Hur många är ni anonyma små nissar ? 2, 3, 4 eller kanske tom 10 ? Eller kanske är det i själva verket M själv som sitter och skriver ?

Ger er nu och lämna Emelie ifred !! Hon valde att göra slut med kräket, vilket vi (Emelies vänner) äntligen kan hurra åt. Det gör säkert ni också. I slutändan när denna dagisnivåhärjan är över, så är det Emelie som kommer gå med huvudet högt och M sitter med dumstruten (Förhoppningsvis alla anonyma nissar också).

Puss & Kram fina Emelie <3

Svar: Tack Mathilda <3

Puss & Kram
Emelie

#5 - - Carro:

De är bara anonyma för att de inte vill att JAG ska veta vem dom är! ;) Sen blir jag nästan lite avis på alla kommentarer, jag vill också ha! ;) Ni ser juh min bloggadress här så skriv gärna lite till mig med, jag älskar att läsa kommentarer från människor som inte kan SVENSKA! :D

Svar: Haha !!
Emelie

#6 - - M :

Mathilda passa dig för vad du säger jag våga stå för de jag säger och om du ser så står de m för varje kommentar jag skriver
Är ni så tuffa vett ni var jag är. Och dom som skriver utan namn skiter jag i vilka de är men passa dig Emelie vett att de enda jag vill att sluta skriva om mig sen är de upp till henne. Jag kommer se dig mathilda en vacker dag sen ska vi se vem är kräket jag lova dig att jag har nått till dig din lila du vett resten. våga vissa de Emelie. nu har ni gått för långt lägg mig inte i de här om ni inte vet vem de är som skriver

Svar: Det är det ända du är bra på, det är att hota ! Det har du alltid gjort. Tror dina vänner bryr sig om dig också och det gör mina vänner. Du har ens ingen rätt att kommentra i min blogg. Så nu får du sluta kommentera min blogg, du har slutat smsa mig 12 gånger om dagen då kan du väl sluta kommentera min blogg också?! Du kan väl skicka sms och kommentra tjockis röven som du höll på med när vi va tillsammans. Sluta störa mig mer är du snäll och ägna dig åt dejting på nätet för det är det ända du va bra på !
Emelie

#7 - - Mathilda:

Mahdi, ska jag ta det som ett hot eller ?

#8 - - Lilly:

BLOCKA DOM IP NUMMER DU INTE VILL SKA SKRIVA KOMMENTARER!

#9 - - eva:

Skriv vad du vill, det är din blogg, dina val, vill man inte läsa behöver man inte. Det är din " läkeprocess" som på går. Håll huvet högt och gå vidare med Ditt liv. Kram

Svar: Tack Eva !! Ja jag skriver av mig för att jag mår bättre av det och det är fritt att läsa. Tvingar ingen ! Alla får ha sin åsikt. Men det är inte okej på påhopp och vara feg som anonym. Jag kommer alltid hålla huvudet högt, för jag har inte gjort nått fel.Kram
Emelie

#10 - - Milton:

Anmäl kommentarerna Emelie! Vilken/vilka idioter som håller på. Du är bra som du är och ska absolut inte ta skit!

Hoppas vi kan ta en kaffe nån dag, vore kul! Kramar

Svar: Tack "bror" :) Ja, dom försöker göra så jag mår skit ! Konstigt att man får skit när man inte gjort nått :/ Men är van vid detta haha. Så låt dom. Ja det måste vi göra :) Söndag kanske?
Kramar
Emelie

#11 - - MarieM:

Stå på dej Emelie!!!
Vilka svin det finns.
Svagt att vara "anonym".

Svar: Tack Marie !! Ja det finns gott om dom, som du ser...
Emelie

#12 - - jennyfer:

lär er svenska om ni ska "hota" ! fegt att vara anonym å skriva en massa skit som ABSOLUT inte stämmer!!!!! låt Emelie vara... ni vet inte ett skit om hennes situation och det är HENNES val. ni anonyma fega jävla as har inte varit i förhållandet, så ni ska hålla käft! emelie, du är bäst <3

Svar: Tack bästa Jennyfer <3
Emelie

Till top