Brunettemmi

Emelie är en tjej på 29 år och även ensamstående mamma till en liten son. Hon har mycket attityd och humor. Älskar att stå i centrum och som har allt med shopping att göra, nästan lite för mycket. Hennes vänner betyder allt för henne och hennes son Emilio. Just nu är hon mammaledig och älskar livet som mamma. Han är den finaste i världen.

Ska göra igen.

Permalink3
God förmiddag.

När jag vaknade idag så va jag förkyld. Jätte roligt tyckte jag ! Somande med mjukisbyxor, tjocktröja och strumpor i sängen, så redan då kanske man kände att man börjar bli sjuk. Tur att det kommer nu, eftersom jag jobbade och att det va jul igår. Men vill forrafande inte ha skiten, men så är det ju när man jobbat mycket och varit stressad. Sen när man går ner i varv och bara tar det lugnt. Då kommer skiten som ett brev på posten.
 
Hade en grym jul igår, umgicks med släkten och mös. Efter middagen va alla så jäkla trötta, så vi satte på en julfilm och nästan alla slockande i soffan. Va så skönt ! Sen va vi pigga igen för lite ostkaka och kaffe. Fick äntligen min efterlängtade damsugare. Så fin va den, en electrolux sån som går tystare. Blev så glad ! Sen fick jag lite andra roliga saker. Så jag är nöjd och glad.
 
Blir att fira lite jul idag också, ska gå bort till farmor & farfar, äta och lämna julklappar. Öppna julklappar också, min kusiner är där. Så det kommer bli mer julmat och stim. Efter nyår får det bli träning igen och inte äta massa skit. Men jag åt inte så mycket sött igår ändå. Va inte så sugen på det, skönt det.
 
Fått reda på mer saker nu som bara får mig att tänka att kände jag den jag levde tillsammans. Nej det gjorde jag inte, förstår inte hur man kan ljuga och gå så mycket bakom ryggen på nån som man ska föreställa att man älskar. Helt sjukt ! Jag hatar ljugande människor och jag skäms inte att skriva av mig här om detta. Det är så det va, bara hälften av denna äckliga soppan som jag skriver här. Jag är så glad att jag tog steget och valde att gå vidare ensam. Tänk om jag skulle valt 4 år till, då hade jag haft ett helvete. Jag lämnar över lögnaren till nån annan, stackars nästa person som ska inleda nått slags förhållande med han. Tycker synd om henne !
 
Ni får bli arga och du får också bli det som läser detta, men detta är sanningen och jag har fått ta sån j*vla skit hela tiden. Så nu skriver jag av mig detta och berättar sanningen. Skiter i vilka som läser och vad alla tänker ! Kommer forfarande skriva vad jag vill och tycka vad jag vill. Kommer älta också, bara så ni vet !
 
Hoppas ni har haft en bra jul.
 
Min håriga prins med en julslips.
#1 - - Anonym:

Hade du inte vart jag så jävla blåst som du är hade du aldrig gått på det... Förhoppningsvis är inte hans nästa tjej så jävla blåst som du, eller så måste han verkligen hitta någon som är så sjukt blåst som du.. ;)
Im just saying...

Svar: Hahah va rolig du är ! Vem är det som är blåst, jag eller du som lägger energi på att kommentera min blogg och vara anonym ? Jag va blåst som gick på det en gång till ja, håller med dig ! Men han är värre, som måste ljuga om allt och söka uppmärksamhet av små tjejer på internet. Så ja jag är blåst, men jag kan ha handen på hjärtat och må bra. Det kan inte han efter allt han har gjort !
Emelie

#2 - - Sveennwannabe:

Tänk dig att inte ens silikon hjälper för att någon ska vara attraherad av dig, så klart att man söker sig till lammkött istället . Ditt bäst före datum gick ut för länge sedan.

#3 - - M :

Emelie vem sa till dig att jag inte mår bar.
Jag mår jätte bra bättre innan har aldrig mått bättre
De bara du som tror för mycket och hör massa skit av andra.
Och kan alla låta mig va för******* har ni inget bättre för er eller
En sitta snacka om mig.

Till top